BB Hair fodrászszalon online marketingkommunikációs stratégiája

Rokosz Éva Zsófia (2020) BB Hair fodrászszalon online marketingkommunikációs stratégiája. Faculty of Finance and Accountancy.

[thumbnail of Szakdolgozat_BA_Rokosz_Éva_Zsófia.pdf] PDF
Szakdolgozat_BA_Rokosz_Éva_Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (3MB)
[thumbnail of BA_TO_Rokosz_Éva_Zsófia_G73F4M.pdf] PDF
BA_TO_Rokosz_Éva_Zsófia_G73F4M.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (756kB)

Abstract

Szakdolgozatomban egy tatabányai fodrászszalonnal foglalkoztam, számára készítettem online marketingkommunikációs stratégiát. Kutatásom során a szalon vendégkörének véleményét mértem fel online kérdőíves megkérdezéssel, a szalon Facebook oldalán megjelenő tartalmakkal és fodrászhoz járási szokásaikkal kapcsolatban. A kapott adatokat Excel és SPSS program segítségével elemeztem és értelmeztem. A kérdőíves eredményekből azt a következtetést tudom levonni, hogy a szalon vendégköre elégedett a jelenlegi tartalmakkal a Facebook oldalon, de nyitott az újdonságokra, a változatos posztokra és az új platformon való megjelenésre.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Répa Bence
Külső
UNSPECIFIED
Dr. Zsigmond-Heinczinger Száva
Belső
főiskolai docens, Menedzsment Tanszék, PSZK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: egyéni vállalkozás - egyéni vállalkozó, fodrászat, marketingkommunikáció, online marketing, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2021. Mar. 16. 12:54
Last Modified: 2021. Mar. 16. 12:54

Actions (login required)

View Item View Item