Rokosz Éva Zsófia (2020) BB Hair fodrászszalon online marketingkommunikációs stratégiája. Faculty of Finance and Accountancy.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_BA_Rokosz_Éva_Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (3MB) |
![]() |
PDF
BA_TO_Rokosz_Éva_Zsófia_G73F4M.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (756kB) |
Abstract
Szakdolgozatomban egy tatabányai fodrászszalonnal foglalkoztam, számára készítettem online marketingkommunikációs stratégiát. Kutatásom során a szalon vendégkörének véleményét mértem fel online kérdőíves megkérdezéssel, a szalon Facebook oldalán megjelenő tartalmakkal és fodrászhoz járási szokásaikkal kapcsolatban. A kapott adatokat Excel és SPSS program segítségével elemeztem és értelmeztem. A kérdőíves eredményekből azt a következtetést tudom levonni, hogy a szalon vendégköre elégedett a jelenlegi tartalmakkal a Facebook oldalon, de nyitott az újdonságokra, a változatos posztokra és az új platformon való megjelenésre.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Finance and Accountancy
Department
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | egyéni vállalkozás - egyéni vállalkozó, fodrászat, marketingkommunikáció, online marketing, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2021. Mar. 16. 12:54 |
Last Modified: | 2021. Mar. 16. 12:54 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |