Rokosz Éva Zsófia (2020) BB Hair fodrászszalon online marketingkommunikációs stratégiája. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat_BA_Rokosz_Éva_Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
BA_TO_Rokosz_Éva_Zsófia_G73F4M.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (756kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban egy tatabányai fodrászszalonnal foglalkoztam, számára készítettem online marketingkommunikációs stratégiát. Kutatásom során a szalon vendégkörének véleményét mértem fel online kérdőíves megkérdezéssel, a szalon Facebook oldalán megjelenő tartalmakkal és fodrászhoz járási szokásaikkal kapcsolatban. A kapott adatokat Excel és SPSS program segítségével elemeztem és értelmeztem. A kérdőíves eredményekből azt a következtetést tudom levonni, hogy a szalon vendégköre elégedett a jelenlegi tartalmakkal a Facebook oldalon, de nyitott az újdonságokra, a változatos posztokra és az új platformon való megjelenésre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | egyéni vállalkozás - egyéni vállalkozó, fodrászat, marketingkommunikáció, online marketing, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 12:54 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 16. 12:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |