BB Hair fodrászszalon online marketingkommunikációs stratégiája

Rokosz Éva Zsófia (2020) BB Hair fodrászszalon online marketingkommunikációs stratégiája. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_BA_Rokosz_Éva_Zsófia.pdf] PDF
Szakdolgozat_BA_Rokosz_Éva_Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of BA_TO_Rokosz_Éva_Zsófia_G73F4M.pdf] PDF
BA_TO_Rokosz_Éva_Zsófia_G73F4M.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (756kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban egy tatabányai fodrászszalonnal foglalkoztam, számára készítettem online marketingkommunikációs stratégiát. Kutatásom során a szalon vendégkörének véleményét mértem fel online kérdőíves megkérdezéssel, a szalon Facebook oldalán megjelenő tartalmakkal és fodrászhoz járási szokásaikkal kapcsolatban. A kapott adatokat Excel és SPSS program segítségével elemeztem és értelmeztem. A kérdőíves eredményekből azt a következtetést tudom levonni, hogy a szalon vendégköre elégedett a jelenlegi tartalmakkal a Facebook oldalon, de nyitott az újdonságokra, a változatos posztokra és az új platformon való megjelenésre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: egyéni vállalkozás - egyéni vállalkozó, fodrászat, marketingkommunikáció, online marketing, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 12:54
Utolsó módosítás: 2021. Már. 16. 12:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet