Steinbach Eszter (2020) Szín- és illatmarketing kapcsolata a fiatal felnőttek fogyasztói magatartásával a McDonald’s esetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Steinbach Eszter_YWVTAL_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
BA_TO_Steinbach_Eszter_YWVTAL.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (671kB) |
Absztrakt (kivonat)
A McDonald’s a világ vezető étteremhálózata, világszerte 37 ezer, Magyarországon közel 100 éttermük üzemel. A felhasznált marketingeszközeik közé tartozik a szín- és illatmarketing is, aminek alkalmazása manapság kezd egyre elterjedtebb lenni, ennek ellenére Magyarországon még mindig sok vállalat van, ami nem használja ki ezt a lehetőséget. Kutatásom célja megismerni a fogyasztók szokásait és véleményét az adott témában. Ennek érdekében a szekunder kutatás mellett primer kutatást végeztem, aminek keretében online kérdőíves megkérdezést alkalmaztam a 18 és 34 év közötti korosztályban. Az eredmények tudatában elmondhatom, hogy életkor és lakóhely szerint is nagyon vegyesek a fogyasztói megítélések, illetve vélemények a szín- és illatmarketing kérdésében McDonald’s esetében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, illatmarketing, innováció, McDonald's, színmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 12:54 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 16. 12:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |