Szín- és illatmarketing kapcsolata a fiatal felnőttek fogyasztói magatartásával a McDonald’s esetében

Steinbach Eszter (2020) Szín- és illatmarketing kapcsolata a fiatal felnőttek fogyasztói magatartásával a McDonald’s esetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Steinbach Eszter_YWVTAL_Szakdolgozat.pdf] PDF
Steinbach Eszter_YWVTAL_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of BA_TO_Steinbach_Eszter_YWVTAL.pdf] PDF
BA_TO_Steinbach_Eszter_YWVTAL.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (671kB)

Absztrakt (kivonat)

A McDonald’s a világ vezető étteremhálózata, világszerte 37 ezer, Magyarországon közel 100 éttermük üzemel. A felhasznált marketingeszközeik közé tartozik a szín- és illatmarketing is, aminek alkalmazása manapság kezd egyre elterjedtebb lenni, ennek ellenére Magyarországon még mindig sok vállalat van, ami nem használja ki ezt a lehetőséget. Kutatásom célja megismerni a fogyasztók szokásait és véleményét az adott témában. Ennek érdekében a szekunder kutatás mellett primer kutatást végeztem, aminek keretében online kérdőíves megkérdezést alkalmaztam a 18 és 34 év közötti korosztályban. Az eredmények tudatában elmondhatom, hogy életkor és lakóhely szerint is nagyon vegyesek a fogyasztói megítélések, illetve vélemények a szín- és illatmarketing kérdésében McDonald’s esetében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, illatmarketing, innováció, McDonald's, színmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 12:54
Utolsó módosítás: 2021. Már. 16. 12:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet