A magyarországi kereskedelmi televíziók ön-promóciójának összehasonlítása

Kocsenda Miklós (2006) A magyarországi kereskedelmi televíziók ön-promóciójának összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_12708.pdf] PDF
D_12708.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Public Relations

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kereskedelmi televízió, Marketingkommunikáció, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Tabányi Réka
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 12. 14:02
Utolsó módosítás: 2021. Már. 17. 13:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet