Brandépítés a Magyar Televízióban. Arculatépítés, műsorstruktúra- és imázsváltás a közszolgálati televízióban

Tímár Ildikó Irén (2006) Brandépítés a Magyar Televízióban. Arculatépítés, műsorstruktúra- és imázsváltás a közszolgálati televízióban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_12710.pdf] PDF
D_12710.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Public Relations

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Magyar Televízió, Brandépítés, Márkapolitika, PR, Imázs
Felhasználói azonosító szám (ID): Tabányi Réka
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 12. 13:40
Utolsó módosítás: 2021. Már. 17. 13:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet