Az e-kereskedelemhez vezető út Magyarországon és az Egyesült Királyság piacán

Skiba Katalin (2008) Az e-kereskedelemhez vezető út Magyarországon és az Egyesült Királyság piacán. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_14381.pdf] PDF
D_14381.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Marketing és TQM

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Elektronikus kereskedelem, Online marketing, Magyarország, Egyesült Királyság
Felhasználói azonosító szám (ID): Lőrincz Andrea
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 12. 10:22
Utolsó módosítás: 2021. Már. 17. 13:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet