A bevásárlóközpontok hatása a fiatalok fogyasztói szokásaira

Radnai Klára (2008) A bevásárlóközpontok hatása a fiatalok fogyasztói szokásaira. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_14371.pdf] PDF
D_14371.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (649kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Marketing és TQM

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, Bevásárlóközpontok, Marketingkutatás, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Lőrincz Andrea
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 12. 08:59
Utolsó módosítás: 2021. Már. 17. 13:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet