A forgalmazási jog változásának hatása az Intercom Zrt. működésében

Szabó István (2015) A forgalmazási jog változásának hatása az Intercom Zrt. működésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SzabóIstván_Projektmunka.pdf] PDF
SzabóIstván_Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2100.

Download (1MB)

Magyar cím

A forgalmazási jog változásának hatása az Intercom Zrt. működésében

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Filmpiac, Filmforgalmazás, Kiárusítás, Sony stúdió
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 27. 11:56
Utolsó módosítás: 2015. Nov. 09. 16:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet