Multifaceted Hungary - Developing and rebranding the country image based on segmentation

Kerti Anna (2015) Multifaceted Hungary - Developing and rebranding the country image based on segmentation. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kerti Anna_ Multifaceted Hungary 05_14 Final.pdf] PDF
Kerti Anna_ Multifaceted Hungary 05_14 Final.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: rebranding, country image, developping, Hungary, Budapest
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Tamás
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 15. 14:57
Utolsó módosítás: 2015. Dec. 15. 12:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet