Service launch process and optimization through the example of MyPrime

Béres Erzsébet (2015) Service launch process and optimization through the example of MyPrime. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Beres_Erzsebet_service_launch_process_and_optimization_through_the_example_of_myprime.pdf] PDF
Beres_Erzsebet_service_launch_process_and_optimization_through_the_example_of_myprime.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025.

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

In my these I introduce the new media and its characteristics. I present the differences between product and service launch. In my research I examine the Y-Generation and its attitude towrds legal movie consumption.

Magyar cím

Szolgáltatás bevezetés és optimalizáció a MyPrime példáján keresztül szemléltetve

Angol cím

Service launch process and optimization through the example of MyPrime

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
NEM RÉSZLETEZETT
adjunkus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Launch, Service, Y-generation, Media management, New media
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 15. 09:20
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 26. 10:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet