Béres Erzsébet (2015) Service launch process and optimization through the example of MyPrime. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Beres_Erzsebet_service_launch_process_and_optimization_through_the_example_of_myprime.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
In my these I introduce the new media and its characteristics. I present the differences between product and service launch. In my research I examine the Y-Generation and its attitude towrds legal movie consumption.
Magyar cím
Szolgáltatás bevezetés és optimalizáció a MyPrime példáján keresztül szemléltetve
Angol cím
Service launch process and optimization through the example of MyPrime
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Launch, Service, Y-generation, Media management, New media |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Máj. 15. 09:20 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 26. 10:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |