Piackutatás és marketing a közszférában

Kasnyik Cintia (2021) Piackutatás és marketing a közszférában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of FOSZK_ZD_Kasnyik_Cintia_F6X1VH.pdf] PDF
FOSZK_ZD_Kasnyik_Cintia_F6X1VH.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (877kB)
[thumbnail of Összefoglalás.pdf] PDF
Összefoglalás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (278kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban először szűkebb majd tágabb értelemben betekintünk a marketingbe és a piackutatásba. Kitérek azok jelentőségére, alkalmazási területire. Ismertetem a marketinget a piackutatást, mint folyamatot.A piackutatáshoz elengedhetetlenül fontos az információ szerzés, valamint a módszerek és azok alkalmazási területei, amit reflektálok dolgozatomban. A közszférára kitérek pár gondolattal és egy saját példán mutatom be egy Nonprofit Kft. marketingstratégiáját.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Pénzügy Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

pénzügy és számvitel

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Gangl Nikoletta
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
dr. Gárdos Csaba Ferenc
Belső
Mestertanár, Pénzügy Tanszék, PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közszféra, marketingeszközök, nonprofit szervezet(ek), piackutatási módszerek, szekunder piackutatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:55
Utolsó módosítás: 2021. Már. 01. 13:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet