Kasnyik Cintia (2021) Piackutatás és marketing a közszférában. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
FOSZK_ZD_Kasnyik_Cintia_F6X1VH.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (877kB) |
|
PDF
Összefoglalás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (278kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban először szűkebb majd tágabb értelemben betekintünk a marketingbe és a piackutatásba. Kitérek azok jelentőségére, alkalmazási területire. Ismertetem a marketinget a piackutatást, mint folyamatot.A piackutatáshoz elengedhetetlenül fontos az információ szerzés, valamint a módszerek és azok alkalmazási területei, amit reflektálok dolgozatomban. A közszférára kitérek pár gondolattal és egy saját példán mutatom be egy Nonprofit Kft. marketingstratégiáját.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Pénzügy Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közszféra, marketingeszközök, nonprofit szervezet(ek), piackutatási módszerek, szekunder piackutatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 01. 13:55 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 01. 13:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |