Piackutatás és marketing a közszférában

Kasnyik Cintia (2021) Piackutatás és marketing a közszférában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of FOSZK_ZD_Kasnyik_Cintia_F6X1VH.pdf] PDF
FOSZK_ZD_Kasnyik_Cintia_F6X1VH.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (877kB)
[thumbnail of Összefoglalás.pdf] PDF
Összefoglalás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (278kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban először szűkebb majd tágabb értelemben betekintünk a marketingbe és a piackutatásba. Kitérek azok jelentőségére, alkalmazási területire. Ismertetem a marketinget a piackutatást, mint folyamatot.A piackutatáshoz elengedhetetlenül fontos az információ szerzés, valamint a módszerek és azok alkalmazási területei, amit reflektálok dolgozatomban. A közszférára kitérek pár gondolattal és egy saját példán mutatom be egy Nonprofit Kft. marketingstratégiáját.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Pénzügy Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

pénzügy és számvitel

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közszféra, marketingeszközök, nonprofit szervezet(ek), piackutatási módszerek, szekunder piackutatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:55
Utolsó módosítás: 2021. Már. 01. 13:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet