A Hungária Öko Garancia Kft. marketingmixének és a szőlőtermesztő gazdálkodók ellenőrző szervezet választásának elemzése

Kanizsai Dorottya (2020) A Hungária Öko Garancia Kft. marketingmixének és a szőlőtermesztő gazdálkodók ellenőrző szervezet választásának elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of kanizsai_dorottya_szakdolgozat_nnfbuj.pdf] PDF
kanizsai_dorottya_szakdolgozat_nnfbuj.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 11..

Download (1MB)
[thumbnail of titkositasi_kerelem_kanizsai.pdf] PDF
titkositasi_kerelem_kanizsai.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (28kB)
[thumbnail of SZTK_TO_kanizsai_dorottya_nnfbuj.pdf] PDF
SZTK_TO_kanizsai_dorottya_nnfbuj.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 11..

Download (344kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a Hungária Öko Garancia Kft. piaci helyzetét szerettem volna feltárni. Központi eleme a szőlőtermesztő gazdálkodók szervezet választásának szokásai, valamint a cégekről alkotott kép megismerése volt.A kutatásom során szekunder adatok feldolgozásával az ökológiai gazdálkodás helyzetét mutattam be, hazai és nemzetközi szinten, kiemelve egy ágazatát, a szőlőtermesztést. Az adatokból jól látszódott, hogy az ökológiai gazdálkodás a különböző támogatások hatására nagyobb mértékben terjedni kezdett.Dolgozatomban Hungária Öko Garancia Kft marketingmixét vizsgáltam kizárólag csak a szőlőtermesztéssel foglalkozó ügyfelekkel kapcsolatosan. A primer kutatás során 6 szőlőtermesztéssel és borfeldolgozással foglalkozó termelővel, céggel készítettem interjút, akinek fele a vetélytárs ügyfele. A kiértékelés során elkészítettem a SWOT analízist. Ezek alapján szeretném feltárni a szőlőtermesztőknek szolgáltatást nyújtó szervezet kiválasztásának módját, motivációját, elégedettségüket és további elvárásaikat. A Hungária Öko Garancia Kft. sajnos még mindig nincs jelen a közbeszédben, köztudatban. Egyik oka az is lehet, hogy soha nem volt megfelelő marketingtevékenysége.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Mérnök közgazdász

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Melisek Eszter
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Németh Szilárd
Belső
főiskolai docens, Menedzsment Tanszék, PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: interjú, marketing, ökológiai gazdálkodás, SWOT-elemzés, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:50
Utolsó módosítás: 2021. Már. 01. 13:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet