A Hungária Öko Garancia Kft. marketingmixének és a szőlőtermesztő gazdálkodók ellenőrző szervezet választásának elemzése

Kanizsai Dorottya (2020) A Hungária Öko Garancia Kft. marketingmixének és a szőlőtermesztő gazdálkodók ellenőrző szervezet választásának elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of kanizsai_dorottya_szakdolgozat_nnfbuj.pdf] PDF
kanizsai_dorottya_szakdolgozat_nnfbuj.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 11..

Download (1MB)
[thumbnail of titkositasi_kerelem_kanizsai.pdf] PDF
titkositasi_kerelem_kanizsai.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (28kB)
[thumbnail of SZTK_TO_kanizsai_dorottya_nnfbuj.pdf] PDF
SZTK_TO_kanizsai_dorottya_nnfbuj.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 11..

Download (344kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a Hungária Öko Garancia Kft. piaci helyzetét szerettem volna feltárni. Központi eleme a szőlőtermesztő gazdálkodók szervezet választásának szokásai, valamint a cégekről alkotott kép megismerése volt.A kutatásom során szekunder adatok feldolgozásával az ökológiai gazdálkodás helyzetét mutattam be, hazai és nemzetközi szinten, kiemelve egy ágazatát, a szőlőtermesztést. Az adatokból jól látszódott, hogy az ökológiai gazdálkodás a különböző támogatások hatására nagyobb mértékben terjedni kezdett.Dolgozatomban Hungária Öko Garancia Kft marketingmixét vizsgáltam kizárólag csak a szőlőtermesztéssel foglalkozó ügyfelekkel kapcsolatosan. A primer kutatás során 6 szőlőtermesztéssel és borfeldolgozással foglalkozó termelővel, céggel készítettem interjút, akinek fele a vetélytárs ügyfele. A kiértékelés során elkészítettem a SWOT analízist. Ezek alapján szeretném feltárni a szőlőtermesztőknek szolgáltatást nyújtó szervezet kiválasztásának módját, motivációját, elégedettségüket és további elvárásaikat. A Hungária Öko Garancia Kft. sajnos még mindig nincs jelen a közbeszédben, köztudatban. Egyik oka az is lehet, hogy soha nem volt megfelelő marketingtevékenysége.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Mérnök közgazdász

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: interjú, marketing, ökológiai gazdálkodás, SWOT-elemzés, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:50
Utolsó módosítás: 2021. Már. 01. 13:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet