A Lynx márka térhódítása, értékesítési stratégiája, elosztás menedzsmentje 2019-2020-as években

Csima Viktor (2020) A Lynx márka térhódítása, értékesítési stratégiája, elosztás menedzsmentje 2019-2020-as években. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of BA_Csima Viktor_Q38PZS_gazdalkodas_es_menedzsment_szakdolgozat- Lynx.pdf] PDF
BA_Csima Viktor_Q38PZS_gazdalkodas_es_menedzsment_szakdolgozat- Lynx.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_TO_Csima_Viktor_Q38PZS.pdf] PDF
BA_TO_Csima_Viktor_Q38PZS.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (372kB)

Absztrakt (kivonat)

A Moped91 Kft. 1991.-ben alakult, azóta foglalkozik kerékpár és motoralkatrészek nagykereskedésével. Ez idő alatt több termék családot forgalmaztak, mint pl.: Mzone, EastZone, Putoline. A legutoljára bevezetett termékcsalád a Lynxbike, amelynek a megjelenése a piacon viszonylag újnak tekinthető, mivel a bevezetésé 2019-2020. között történt. Kezdetben csak alkatrészeket és kiegészítő eszközöket forgalmaztak a Lynx márkanév alatt, viszont az elmúlt évtől a cég bevezette első késztermékét, melyet Lynxbike néven forgalmaz jelenleg is. A cégnél töltött szakmai gyakorlatom alatt ennek a termékcsoportnak a bevezetésében vettem részt, ezért rálátásom van az értékesítési stratégáira, marketing tervezésére és az elosztási menedzsmentre. Ennek keretében felkutattam a terület szakirodalmát, az értékesítés, a marketing és az elosztás oldaláról egyaránt. Szakdolgozatomnak az is a célja, hogy nem csak bemutassa, de ki is elemezze a Lynxbike bevezetésének tapasztalatait, azaz alkalmas legyen esetleges jövőre vonatkozó változtatások, javaslatok megtételére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (BA) Táv

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fülöp Sándor
Belső
óraadó tanár, Menedzsment Tanszék, PSZK
Szaminé Muhi Ágota
Külső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábrák, elosztás, értékesítési csatorna, marketing-kampány, piackutatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:50
Utolsó módosítás: 2021. Már. 01. 13:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet