A Lynx márka térhódítása, értékesítési stratégiája, elosztás menedzsmentje 2019-2020-as években

Csima Viktor (2020) A Lynx márka térhódítása, értékesítési stratégiája, elosztás menedzsmentje 2019-2020-as években. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of BA_Csima Viktor_Q38PZS_gazdalkodas_es_menedzsment_szakdolgozat- Lynx.pdf] PDF
BA_Csima Viktor_Q38PZS_gazdalkodas_es_menedzsment_szakdolgozat- Lynx.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_TO_Csima_Viktor_Q38PZS.pdf] PDF
BA_TO_Csima_Viktor_Q38PZS.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (372kB)

Absztrakt (kivonat)

A Moped91 Kft. 1991.-ben alakult, azóta foglalkozik kerékpár és motoralkatrészek nagykereskedésével. Ez idő alatt több termék családot forgalmaztak, mint pl.: Mzone, EastZone, Putoline. A legutoljára bevezetett termékcsalád a Lynxbike, amelynek a megjelenése a piacon viszonylag újnak tekinthető, mivel a bevezetésé 2019-2020. között történt. Kezdetben csak alkatrészeket és kiegészítő eszközöket forgalmaztak a Lynx márkanév alatt, viszont az elmúlt évtől a cég bevezette első késztermékét, melyet Lynxbike néven forgalmaz jelenleg is. A cégnél töltött szakmai gyakorlatom alatt ennek a termékcsoportnak a bevezetésében vettem részt, ezért rálátásom van az értékesítési stratégáira, marketing tervezésére és az elosztási menedzsmentre. Ennek keretében felkutattam a terület szakirodalmát, az értékesítés, a marketing és az elosztás oldaláról egyaránt. Szakdolgozatomnak az is a célja, hogy nem csak bemutassa, de ki is elemezze a Lynxbike bevezetésének tapasztalatait, azaz alkalmas legyen esetleges jövőre vonatkozó változtatások, javaslatok megtételére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (BA) Táv

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábrák, elosztás, értékesítési csatorna, marketing-kampány, piackutatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:50
Utolsó módosítás: 2021. Már. 01. 13:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet