Csima Viktor (2020) A Lynx márka térhódítása, értékesítési stratégiája, elosztás menedzsmentje 2019-2020-as években. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
BA_Csima Viktor_Q38PZS_gazdalkodas_es_menedzsment_szakdolgozat- Lynx.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_TO_Csima_Viktor_Q38PZS.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (372kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Moped91 Kft. 1991.-ben alakult, azóta foglalkozik kerékpár és motoralkatrészek nagykereskedésével. Ez idő alatt több termék családot forgalmaztak, mint pl.: Mzone, EastZone, Putoline. A legutoljára bevezetett termékcsalád a Lynxbike, amelynek a megjelenése a piacon viszonylag újnak tekinthető, mivel a bevezetésé 2019-2020. között történt. Kezdetben csak alkatrészeket és kiegészítő eszközöket forgalmaztak a Lynx márkanév alatt, viszont az elmúlt évtől a cég bevezette első késztermékét, melyet Lynxbike néven forgalmaz jelenleg is. A cégnél töltött szakmai gyakorlatom alatt ennek a termékcsoportnak a bevezetésében vettem részt, ezért rálátásom van az értékesítési stratégáira, marketing tervezésére és az elosztási menedzsmentre. Ennek keretében felkutattam a terület szakirodalmát, az értékesítés, a marketing és az elosztás oldaláról egyaránt. Szakdolgozatomnak az is a célja, hogy nem csak bemutassa, de ki is elemezze a Lynxbike bevezetésének tapasztalatait, azaz alkalmas legyen esetleges jövőre vonatkozó változtatások, javaslatok megtételére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (BA) Táv
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ábrák, elosztás, értékesítési csatorna, marketing-kampány, piackutatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 01. 13:50 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 01. 13:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |