Gősi Bence (2020) A self-service HR adatlekérdezés hasznossága a modern vállalati környezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Gősi Bence - LL54KT - Szakdolgozat 2020.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 09.. Download (1MB) |
|
PDF
201209_Titkosítási kérelem_Gősi Bence.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (30kB) |
|
PDF
BA_TO_Gősi_Bence_LL54KT.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 09.. Download (244kB) |
Absztrakt (kivonat)
A tradícionális adatlekérdezés az ügyfelek részére egy adatigényléssel kezdődik, dolgozatomban ezen adatlekérdezési módok közül a self-service (önkiszolgáló) módszert, szolgáltatást vizsgálom meg. Ez a rendszer alapvetően lehetőséget nyújt a vállalati döntéshozóknak, hogy saját maguk hozzáférjenek a riportokhoz, dashboardokhoz.A platform jelenlegi állapotának vizsgálatával következtetek szakdolgozatomban, hogy hasznos-e menedzseri szempontból jelenleg a szolgáltatás, illetve mik azok a tényezők, melyek fontosak lehetnek a pozitív megítélés eléréséhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (BA)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adatok lekérdezése, fogyasztói elégedettség mérése, fogyasztói igények megismerése, hasznosság, jelentések |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 01. 13:48 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 01. 13:48 |
Actions (login required)
Tétel nézet |