Kiss Fanni (2015) The analysis of the current digital marketing activities of SugarTrends. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kiss-Fanni-The-analysis-of-the-current-digital-marketing-activities-of-SugarTrends.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
In this thesis the analysis of the current marketing activities is analysed of the company, called SugarTrends. THe author is prior to find the answer whether paid traffic and search marketing is an appropriate tool for such a life-style business or not. A solution is suggested and conducted by the author.
Magyar cím
A SugarTrends jelenlegi digitális marketing stratégájának elemzése
Angol cím
The analysis of the current digital marketing activities of SugarTrends
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digital marketing, search marketing, social media marketing, content optimisation, word-of-mouth-marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Haász Antal |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Máj. 14. 12:45 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 26. 11:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |