Burján Ivett Nikolett (2020) Az OTP Bank Nyrt. vállalati társadalmi felelősségvállalásának külső és belső kommunikációja. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Burjan_Ivett_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2120. December 06.. Download (2MB) |
|
PDF
titkositasi_kerelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Temavazlat-es-osszefoglalas_2020majus.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2120. December 06.. Download (300kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomat azzal a céllal készítettem, hogy bemutassam a vállalati társadalmi felelősségvállalás kommunikációs lehetőségeit, aspektusait, valamint fontosságát egy adott pénzügyintézeten keresztül. Továbbá, hogy a vállalat CSR kommunikációs stratégiája sikeresnek bizonyul-e, így szükségem volt a lakossági megítélés ismeretére is. A pénzügyi vonal relevanciáját abban láttam, hogy a pénzügyi szektor az egyik legaktívabb CSR kommunikáció terén. Ennél fogva kutatásom alanyának a magyarországi központú OTP Bank Nyrt.-t választottam. Ahhoz, hogy a kutatásom megfelelő háttér információk keretében valósítsam meg, dolgozatom első részében magát a vállalati társadalmi felelősségvállalást, majd különös részletességgel ennek kommunikációját mutatom be hazai, illetve nemzetközi szakirodalmak felhasználásával. Mind ezek ismeretében, szakdolgozatom következő fejezetében rátértem kutatásom alanyára. A vállalatot a témához kapcsolódó oldalról vizsgáltam, bemutattam a vállalat CSR tevékenységeit és stratégiáját majd a vállalat „Túlfogyasztás helyett inkább gondolj a jövődre” nevű kampányát, valamint a vállalat külső és belső kommunikációjára használt csatornáit. A szekunder kutatás során bemutatott információk persze nem bizonyultak elegendőnek kérdéseim megválaszolására ezért primer kutatásként interjút készítettem az OTP Bank Nyrt. CSR csoport vezetőjével, akit többek között CSR kommunikáció fontosságáról, a kampányokhoz kapcsolódó kommunikációs kérdésekről, akadályokról, csatornákról, illetve az említett kampányról kérdeztem kitérve ezen tevékenységek sikerességére. Hogy sikeres-e a vállalat CSR kommunikációs tevékenysége azt lakossági oldalról is vizsgáltam egy általam készített kérdőív segítségével. Végül a kapott információk fényében pedig megfogalmaztam a vállalat számára javaslataimat, illetve összefoglaltam a kapott eredményeket. Összességében a vállalat CSR kommunikációs stratégiáját megfelelő hatékonyságúnak értékeltem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CSR, CSR kommunikáció, OTP Bank Nyrt., pénzügyi szektor, vállalati társadalmi felelősségvállalás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 01. 13:33 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 01. 13:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |