Piacra lépést támogató tanulmány egy vegán street food bisztró marketingstratégiájához

Borgyos Marcell (2020) Piacra lépést támogató tanulmány egy vegán street food bisztró marketingstratégiájához. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Borgyos_Marcell_CUL0JL.pdf] PDF
Szakdolgozat_Borgyos_Marcell_CUL0JL.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of BA_TO_Borgyos_Marcell_CUL0JL.pdf] PDF
BA_TO_Borgyos_Marcell_CUL0JL.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (172kB)

Absztrakt (kivonat)

A tanulmány célja egy olyan előkészítő marketingstratégia megalkotása, mely némi testreszabás után sikerre vezethet bármely újonnan piacra lépő vegán street food bisztrót Budapesten. A szakdolgozat egyfajta kézikönyvként szolgál mit és hogyan kell tennünk, mire kell figyelnünk és milyen szabályokat érdemes betartani, hogy az első év a lehető leggyümölcsözőbb legyen a vállalkozás számára.A mai világban kiemelt szerepet játszik az egészség és az egészségtudatos életmód. Ennek szerves részét képezi a táplálkozási szokások átalakulása, különböző diéták kialakulása. Az ételallergiában és intoleranciában szenvedők arányának rohamos emelkedése egy egyelőre folyamatosan növekvő piaci rést hagy maga után. A kínálat jelenleg nem képes utolérni a keresletet. Ezt a lehetőséget szeretném ötvözni a magyar táplálkozáskultúra átalakulásával, még pedig egy új éttermi profil megjelenésével, a street food-al.Az induló vállalkozások számára az első év kritikus és ritkán nyereséges, ezért a stratégia alapját a költségek minimálisra való szorítása jellemzi. A tanulmány végső soron arra a kérdésre keresi a választ, hogyan lehetséges egy költséghatékony, ám eredményes marketingstratégiát megvalósítania egy induló vállalkozásnak a vendéglátóiparban?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (BA) Táv

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, marketingstratégia, vegán, vendéglátás, vendéglátóipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:32
Utolsó módosítás: 2021. Már. 01. 13:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet