A szépségiparban jelenlévő hajkozmetikai termékeket forgalmazó multinacionális cégek helyzete és viselkedése a hazai piacon

Kákonyi Anna (2021) A szépségiparban jelenlévő hajkozmetikai termékeket forgalmazó multinacionális cégek helyzete és viselkedése a hazai piacon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat végleges-converted.pdf] PDF
Szakdolgozat végleges-converted.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (828kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom tárgyát a marketingeszközök szolgáltatók körében történő megítélésének vizsgálata képezte, kiemelt figyelemmel a fodrászok körében tapasztalható attitűdökre. Munkám első szakaszában bemutattam a szolgáltatások, a tercier szektor ellátási láncainak működése során tapasztalható speciális jellemzőket. Megállapítást nyert, hogy az ellátási láncok működésének sajátosságát maga a szolgáltatás jelleg adja meg, mivel a termékekkel ellentétben a szolgáltatás nyújtása során számos olyan tényező azonosítható, amely megnehezíti a minőség meghatározását, a fogyasztói elvárások pontos megismerését. A megfoghatatlanság, a tárgyasság hiánya mellett a szubjektív tényezők értelmezhetők sajátos faktorként a szolgáltatásokat kínáló ellátási láncok működése során

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábrák, e-marketing - elektronikus marketing, fodrászat, kapcsolati marketing, marketing, marketingszemlélet, multinacionális vállalatok, szépségipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:07
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet