Kákonyi Anna (2021) A szépségiparban jelenlévő hajkozmetikai termékeket forgalmazó multinacionális cégek helyzete és viselkedése a hazai piacon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat végleges-converted.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (828kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom tárgyát a marketingeszközök szolgáltatók körében történő megítélésének vizsgálata képezte, kiemelt figyelemmel a fodrászok körében tapasztalható attitűdökre. Munkám első szakaszában bemutattam a szolgáltatások, a tercier szektor ellátási láncainak működése során tapasztalható speciális jellemzőket. Megállapítást nyert, hogy az ellátási láncok működésének sajátosságát maga a szolgáltatás jelleg adja meg, mivel a termékekkel ellentétben a szolgáltatás nyújtása során számos olyan tényező azonosítható, amely megnehezíti a minőség meghatározását, a fogyasztói elvárások pontos megismerését. A megfoghatatlanság, a tárgyasság hiánya mellett a szubjektív tényezők értelmezhetők sajátos faktorként a szolgáltatásokat kínáló ellátási láncok működése során
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ábrák, e-marketing - elektronikus marketing, fodrászat, kapcsolati marketing, marketing, marketingszemlélet, multinacionális vállalatok, szépségipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 01. 13:07 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |