Nemzetközi piacfejlesztés fogalma, eszköztára, gyakorlata egy adott cég rációjában

Hőss Valentin Bence (2021) Nemzetközi piacfejlesztés fogalma, eszköztára, gyakorlata egy adott cég rációjában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Höss Valentin Y1GIL3.pdf] PDF
Höss Valentin Y1GIL3.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)

Absztrakt (kivonat)

Nemzetközi piacfejlesztés fogalma, eszköztára, gyakorlata egy adott cég rációjában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: árufuvarozás, fuvarozás, közúti árufuvarozás, nemzetközi árufuvarozás, piacfejlesztés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:07
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet