Támaszkodhat egy vállalkozás 2020-ban az online marketingre?

Goldschmied Attila (2021) Támaszkodhat egy vállalkozás 2020-ban az online marketingre? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Goldschmied Attila IOVXXD szakdolgozat.pdf] PDF
Goldschmied Attila IOVXXD szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomat a 21. században történő gyors technológiai fejlődés, az internet nélkülözhetetlensége és a saját vállalkozásom inspirálta. Kutatási célomnak tűztem ki, hogy kiderítsem mitől kapott ekkora szárnyra a közösségi média, és mitől lettek ennyire sikeresek a Facebook vagy Google rendszerében használt hirdetéskezelő felületek. Betekintést nyújtok egy online marketinggel foglalkozó ügynökség megalakulásába, működésébe és a jövőbeni terveibe, illetve az általa szerzett tapasztalatokat és tudást szeretném felhasználni a hipotéziseim és a kutatási anyagom elkészítéséhez. Hipotéziseim közé tartozik megbizonyosodni arról, hogy nem elég csak az internetes hirdetéseket feladni, azok ennél sokkal komplexebb összeállítást igényelnek, továbbá, hogy ilyen mértékű fizetett online reklám mellett megéri az organikus tartalmakra figyelmet fordítani vagy sem. Kvalitatív kutatást készítettem, amiből a fogyasztóktól kapott olyan információkat fogom elemezni, amelyekből megtudhatom, mire érdemes figyelni egy hirdetés feladásakor, és, hogy mekkora lehetőség van az e-commerce szekcióban. Egy különálló, másodlagos kérdőívet pedig a vállalkozók számára készítettem, amivel az online marketingről való véleményüket szerettem volna kideríteni, és, hogy sokan miért nem viszik az internetes piacra vállalkozásukat. A kutatásom végeztével meglepő információk birtokába jutottam, ami sok kérdésre választ adott a vállalkozásom munkaterületével kapcsolatban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Máté Balázs
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Szabó Zoltán
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: internet, keresőoptimalizálás, kis- és középvállalkozás - KKV, közösségi média, kvantitatív módszerek, online marketing, online reklám, ppc hirdetések
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:06
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet