Cserni István Fülöp (2021) Heijunka tábla és kanban kártyák kezelési folyamatának fejlesztése a hatvani Boschnál. Külkereskedelmi Kar.
PDF
HEIJUNKA TÁBLA ÉS KANBAN KÁRTYÁK KEZELÉSI FOLYAMATÁNAK FEJLESZTÉSE A HATVANI BOSCHNÁL_szakdolgozat_Cserni István Fülöp_DXUC05_2020.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 14.. Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat-a-szakdolgozat-státuszáról-nyílvános-bizalmas-2020.-ősz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (350kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a heijunka tábla és kanban kártyák kezelési folyamatát és működését dolgoztam fel. Áttekintettem a szakirodalmi forrásokat, és saját méréseket végeztem a vállalatnál. Megfigyeltem a vállalatnál a folyamatokat, és azokk alapján megállapítottam a hiányosságokat. Vállalalti statisztikák alapján következtetéseket vontam le. Lean elvekben gondolkodva próbáltam tökéletesíteni a meglévő folyamatokat és a dolgozat második felében fejlesztési javaslatokat tettem a kanban és heijunka tábla kezelés tökéletesítésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizálás - digitalizáció, gyártásfejlesztés, gyártástervezés, gyártásvezézérlés, Heijunka, kanban, lean alapelvek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 01. 13:06 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |