A D. Kft cégfilozófiája és értékesítési stratégiája

Baráth Beatrix (2021) A D. Kft cégfilozófiája és értékesítési stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A-D.-Kft.-cégfilozófiája-és-értékesítési-stratégiája_KÉSZ.pdf] PDF
A-D.-Kft.-cégfilozófiája-és-értékesítési-stratégiája_KÉSZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (922kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témája egy adott vállalkozás bemutatása, cégfilozófiájának elemzése. A cégtörténet és az elemzés után az értékesítési stratégia alapjainak ismertetése következik. Kutatásként a vevői elégedettséget vizsgáltam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: cégtörténet, családi vállalkozás, kiskereskedelem, stratégia, vevőközpontúság
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:05
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet