A magyar futballszurkolók digitális tartalomfogyasztása és a közép-európai futballklubok online jelenlétének vizsgálata

Csőke Szabolcs Gábor (2021) A magyar futballszurkolók digitális tartalomfogyasztása és a közép-európai futballklubok online jelenlétének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Csőke Szabolcs Gábor - Szakdolgozat - BJ5WST.pdf] PDF
Csőke Szabolcs Gábor - Szakdolgozat - BJ5WST.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. December 10..

Download (1MB)
[thumbnail of Csőke-Szabolcs-Gábor-nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf] PDF
Csőke-Szabolcs-Gábor-nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (312kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a hazai futballszurkolók digitális tartalomfogyasztási szokásai mellett a magyar és a közép-európai futballcsapatok online megjelenését érinti, külön a közösségi média felületekre fókuszálva.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: futball, közösségi média, online marketing, sportmarketing, szurkolói tartalomfogyasztás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:04
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet