Erdei Mónika Alexandra (2021) Disztribúciós folyamatok hatékonyságának növelése és hatása a vevői elégedettségre a Siemens Energy Kft. gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Erdei Mónika Alexandra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (839kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elmúlt éveket, évtizedeket vizsgálva, egyre inkább megfigyelhető a vevői igények fontosságának fokozatos felértékelődése. A vevők ma már nem csak magát a megvásárolni kívánt terméket szeretnék tökéletes állapotban kézhez kapni, hanem a termék megrendeléséhez és megszerzéséhez kapcsolódó szolgáltatásoktól is elvárnak egy bizonyos kiszolgálási színvonalat. Ebből kifolyólag pedig, a vevői elégedettség elemeinek vizsgálatakor nem csupán a gyártási folyamatok megfigyelése szükséges, hanem a támogató funkcióké is.A Customer Relationship Management rendszerek, az ügyfélkezelés informatikai megoldásokkal történő támogatását fedik le, melynek segítségével, az ügyfélfolyamatok megkönnyítése és automatizálása érhető el. A CRM célja, hogy a vevők minél eredményesebb kiszolgálásával és az ügyfélélmény növekedésével, a vállalat nyereséget érjen el.Szakdolgozatom célja, hogy a jelenleg alkalmazott folyamatok felülvizsgálata, illetve a CRM rendszerek által nyújtott lehetőségek elemzése után, egy konkrét álláspontot tudjak megfogalmazni egy ilyen rendszer bevezetésével kapcsolatban. Emellett pedig, szeretnék javaslatot is tenni a jövőbeli vevőszolgálati folyamatfejlesztések kapcsán. Úgy gondolom, hogy egy olyan megoldásra lenne szükség, amely a vállalat vevőszolgálati folyamatainak modernizálása, átstrukturálása által a munkát megkönnyíti és gördülékenyebbé teszi, illetve közvetetten a vevői elégedettség növekedéséhez és a profitszerzéshez is hozzájárul.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | automatizálás, belső vállalati folyamatok, CRM, folyamatfejlesztés, ügyfél, ügyfélkapcsolati menedzsment, vevői elégedettség, vevőszolgálat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 01. 13:03 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |