Disztribúciós folyamatok hatékonyságának növelése és hatása a vevői elégedettségre a Siemens Energy Kft. gyakorlatában

Erdei Mónika Alexandra (2021) Disztribúciós folyamatok hatékonyságának növelése és hatása a vevői elégedettségre a Siemens Energy Kft. gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Erdei Mónika Alexandra.pdf] PDF
Szakdolgozat_Erdei Mónika Alexandra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (839kB)

Absztrakt (kivonat)

Az elmúlt éveket, évtizedeket vizsgálva, egyre inkább megfigyelhető a vevői igények fontosságának fokozatos felértékelődése. A vevők ma már nem csak magát a megvásárolni kívánt terméket szeretnék tökéletes állapotban kézhez kapni, hanem a termék megrendeléséhez és megszerzéséhez kapcsolódó szolgáltatásoktól is elvárnak egy bizonyos kiszolgálási színvonalat. Ebből kifolyólag pedig, a vevői elégedettség elemeinek vizsgálatakor nem csupán a gyártási folyamatok megfigyelése szükséges, hanem a támogató funkcióké is.A Customer Relationship Management rendszerek, az ügyfélkezelés informatikai megoldásokkal történő támogatását fedik le, melynek segítségével, az ügyfélfolyamatok megkönnyítése és automatizálása érhető el. A CRM célja, hogy a vevők minél eredményesebb kiszolgálásával és az ügyfélélmény növekedésével, a vállalat nyereséget érjen el.Szakdolgozatom célja, hogy a jelenleg alkalmazott folyamatok felülvizsgálata, illetve a CRM rendszerek által nyújtott lehetőségek elemzése után, egy konkrét álláspontot tudjak megfogalmazni egy ilyen rendszer bevezetésével kapcsolatban. Emellett pedig, szeretnék javaslatot is tenni a jövőbeli vevőszolgálati folyamatfejlesztések kapcsán. Úgy gondolom, hogy egy olyan megoldásra lenne szükség, amely a vállalat vevőszolgálati folyamatainak modernizálása, átstrukturálása által a munkát megkönnyíti és gördülékenyebbé teszi, illetve közvetetten a vevői elégedettség növekedéséhez és a profitszerzéshez is hozzájárul.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: automatizálás, belső vállalati folyamatok, CRM, folyamatfejlesztés, ügyfél, ügyfélkapcsolati menedzsment, vevői elégedettség, vevőszolgálat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:03
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet