Márkaépítési stratégiák és a márkaérték megtartása a divatmarketingben

Jánó Beáta Eliz (2021) Márkaépítési stratégiák és a márkaérték megtartása a divatmarketingben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of N3Y9TQ_Jánó Beáta Eliz_Záródolgozat BGE - KKK 2020 -Márkaépítési stratégiák és a márkaérték megtartása a divatmarketingben.pdf] PDF
N3Y9TQ_Jánó Beáta Eliz_Záródolgozat BGE - KKK 2020 -Márkaépítési stratégiák és a márkaérték megtartása a divatmarketingben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a márkaépítési stratégiákat, illetve a márkaérték megtartásának lehetőségeit vizsgálom, figyelembe véve a divatmarketing sajátosságait.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábrák, divat, marketingkommunikáció, márkaépítés, márkázás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:03
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet