Jánó Beáta Eliz (2021) Márkaépítési stratégiák és a márkaérték megtartása a divatmarketingben. Külkereskedelmi Kar.
PDF
N3Y9TQ_Jánó Beáta Eliz_Záródolgozat BGE - KKK 2020 -Márkaépítési stratégiák és a márkaérték megtartása a divatmarketingben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a márkaépítési stratégiákat, illetve a márkaérték megtartásának lehetőségeit vizsgálom, figyelembe véve a divatmarketing sajátosságait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ábrák, divat, marketingkommunikáció, márkaépítés, márkázás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 01. 13:03 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |