A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira

Czakó Anita (2021) A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Czakó_Anita.pdf] PDF
Szakdolgozat_Czakó_Anita.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban egy számomra fontos és érdekes témába szeretném mélyebben beleásni magam. A közösségi média aktív felhasználója vagyok magam is, hatással van az életemre és a döntéseimre, akarva akaratlanul. Törekszem a környezettudatos életre, hiszen tudom, hogy minden vásárlásommal leteszem a voksom valami mellett. De nem mindegy, hogy kit támogatok a pénzemmel nap, mint nap. Kíváncsi vagyok, hogy a környezettudatos fogyasztókra is hatással vannak-e a közösségi oldalakról ránk zúduló impulzusok vagy bedőlnek-e a zöld marketingnek. Vajon ők is megveszik azt a terméket, melyet egy influenszer bejegyzésében láttak? Többek között ezekre a kérdésekre keresem a választ egy kérdőíves kutatás segítségével.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Külső
egyetemi adjunktus; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, környezettudatosság, közösségi hálózatok, marketing, vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:03
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet