Czakó Anita (2021) A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Czakó_Anita.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban egy számomra fontos és érdekes témába szeretném mélyebben beleásni magam. A közösségi média aktív felhasználója vagyok magam is, hatással van az életemre és a döntéseimre, akarva akaratlanul. Törekszem a környezettudatos életre, hiszen tudom, hogy minden vásárlásommal leteszem a voksom valami mellett. De nem mindegy, hogy kit támogatok a pénzemmel nap, mint nap. Kíváncsi vagyok, hogy a környezettudatos fogyasztókra is hatással vannak-e a közösségi oldalakról ránk zúduló impulzusok vagy bedőlnek-e a zöld marketingnek. Vajon ők is megveszik azt a terméket, melyet egy influenszer bejegyzésében láttak? Többek között ezekre a kérdésekre keresem a választ egy kérdőíves kutatás segítségével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, környezettudatosság, közösségi hálózatok, marketing, vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 01. 13:03 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |