Szponzorációs trendek a 21. században

Bogár Fanni (2021) Szponzorációs trendek a 21. században. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Bogár Fanni_Szponzorációs trendek_HRPAOG.pdf] PDF
Bogár Fanni_Szponzorációs trendek_HRPAOG.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 06..

Download (2MB)
[thumbnail of Bogár Fanni_HRPAOG_titkos_nyilatkozat.pdf] PDF
Bogár Fanni_HRPAOG_titkos_nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (123kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatban a huszonegyedik századi szponzorációs trendeket annak mentén vizsgálom, hogy a szponzorálás során a vállalatok márkaüzeneteiket hogyan tudják minél hatékonyabban eljuttatni célcsoportjaikhoz.  Az utóbbi évtizedben a globális megatrendek a szponzorációs irányvonalakat önmagukban is átalakították. Tíz éve még teljes mértékben elégedetté tette a szponzoráló feleket, ha a szponzorált projekt minden felületén elhelyezésre került céges vagy márkalogója. A hagyományos szponzorációs modellektől eltérő, egyedi és partnerspecifikus szponzorációs stratégiákat követő projekteket vizsgálok. Az első részben a témában releváns alapvető elméleti marketingkommunikációs és szponzorációval kapcsolatos szekunder kutatást végzek. A második részben gyakorlati példáimban egy marketingkommunikációs tanácsadó cég szponzorációval kapcsolatos munkáját mutatom be két kiemelt projekt mentén. A dolgozatban tanulmányozott partnerségek a szponzoráltak által megbízott marketingkommunikációs tanácsadó külső szakmai marketing, kommunikációs, üzletfejlesztési és háromszázhatvan fokos, a teljes projektet felölelő egyedi szponzorációs csomagajánlatok kidolgozásával történnek. Ez a típusú tanácsadói szerepvállalás még ugyan ritka a piacon, de azt gondolom, hogy a szponzorálás jövője abban rejlik, hogy a partnerek jelenlétének kiteljesedését külön szakemberek segítik.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: műsorszponzoráció, non-spot, partnerség, rendezvény(ek), szponzorálás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:03
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet