Bojtosová Tímea (2021) Influencer marketing a szépségápolásban a Covid-19 világjárvány idején. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
Bojtosová Tímea - Diplomadolgozat 2020.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Abstract
Diplomadolgozatom témája a COVID-19 világjárvány hatása az influencer marketingre, azon belül a beauty influencerek kommunikációjára irányul. Személy szerint én is aktív felhasználója vagyok a közösségi média felületeinek és az aktuális állapotot szerettem volna tanulmányozni a véleményvezérek nézetének segítségével. Kutatásomat gyakorlati feltárással is kiegészítem. Arra szeretnék választ kapni arra, hogy hogyan ítélik meg egyrészt a marketingszakemberek, másrészt maguk a véleménygyártók ezt a rendkívüli időszakot. Az interjúk válaszainak összegzésével arra kerestem a választ, hogy hogyan befolyásolta a szépségápolás témájában tevékenykedő influencereket a koronavírus, illetve milyen mértékben bizonyult hatékonyak az alkalmazásuk a jelenlegi időszakban. A kutatási eredmények alapján a felállított hipotézisem elfogadását, illetve elvetését megindokolom és nagyon bízom benne, hogy sikerült egy teljeskörű választ adnom a feltevéseimre, kutatási problémámra.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | befolyásolás, covid19, influencer, influencermarketing, kommunikáció, koronavírus, közösségi média, szépségápolás, véleményvezér, világjárvány |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2021. Mar. 01. 13:02 |
Last Modified: | 2021. Sep. 21. 11:37 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |