Influencer marketing a szépségápolásban a Covid-19 világjárvány idején

Bojtosová Tímea (2021) Influencer marketing a szépségápolásban a Covid-19 világjárvány idején. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Bojtosová Tímea - Diplomadolgozat 2020.pdf] PDF
Bojtosová Tímea - Diplomadolgozat 2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Diplomadolgozatom témája a COVID-19 világjárvány hatása az influencer marketingre, azon belül a beauty influencerek kommunikációjára irányul. Személy szerint én is aktív felhasználója vagyok a közösségi média felületeinek és az aktuális állapotot szerettem volna tanulmányozni a véleményvezérek nézetének segítségével. Kutatásomat gyakorlati feltárással is kiegészítem. Arra szeretnék választ kapni arra, hogy hogyan ítélik meg egyrészt a marketingszakemberek, másrészt maguk a véleménygyártók ezt a rendkívüli időszakot.  Az interjúk válaszainak összegzésével arra kerestem a választ, hogy hogyan befolyásolta a szépségápolás témájában tevékenykedő influencereket a koronavírus, illetve milyen mértékben bizonyult hatékonyak az alkalmazásuk a jelenlegi időszakban. A kutatási eredmények alapján a felállított hipotézisem elfogadását, illetve elvetését megindokolom és nagyon bízom benne, hogy sikerült egy teljeskörű választ adnom a feltevéseimre, kutatási problémámra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, covid19, influencer, influencermarketing, kommunikáció, koronavírus, közösségi média, szépségápolás, véleményvezér, világjárvány
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:02
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet