A közvetett értékesítés, az AVON üzletpolitikájában

Bocskai Boglárka (2021) A közvetett értékesítés, az AVON üzletpolitikájában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Bocskai.Boglárka_ZJDB1K.pdf] PDF
Bocskai.Boglárka_ZJDB1K.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az AVON a világ egyik legismertebb, közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalata. Amerikából indulva hódította meg az egész világot, miközben nőket használva értékesített termékeket nőknek. Hamar megértették, hogy a nők közötti személyes kapcsolat és empátia segítségével, sokkal könnyebb a termékek eladása. Nem csak eladták, hanem megismertették a termékeket, segítették is a vevőket. Természetesen a siker titka abban is rejlett, hogy a vállalkozás legfőbb célja, hogy jobbá tegye a világot a nők számára. Azoknak a nőknek, kiknek ambíciójuk és munkaetikájuk semmihez sem fogható. Kutatásom elsősorban a siker titkát vizsgálja, valamint azt, hogy szükség van e a közvetlen értékesítés mellett, a közvetett értékesítés bevonására.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kecskeméti Márta
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: AVON, értékesítés, kereskedelem, kozmetikum, vállalat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:02
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet