Bocskai Boglárka (2021) A közvetett értékesítés, az AVON üzletpolitikájában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Bocskai.Boglárka_ZJDB1K.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az AVON a világ egyik legismertebb, közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalata. Amerikából indulva hódította meg az egész világot, miközben nőket használva értékesített termékeket nőknek. Hamar megértették, hogy a nők közötti személyes kapcsolat és empátia segítségével, sokkal könnyebb a termékek eladása. Nem csak eladták, hanem megismertették a termékeket, segítették is a vevőket. Természetesen a siker titka abban is rejlett, hogy a vállalkozás legfőbb célja, hogy jobbá tegye a világot a nők számára. Azoknak a nőknek, kiknek ambíciójuk és munkaetikájuk semmihez sem fogható. Kutatásom elsősorban a siker titkát vizsgálja, valamint azt, hogy szükség van e a közvetlen értékesítés mellett, a közvetett értékesítés bevonására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | AVON, értékesítés, kereskedelem, kozmetikum, vállalat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 01. 13:02 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |