Egy alacsony létszamú Shared Service Center fejlődése, és versenyképessége hazánkban

Illés Bence (2021) Egy alacsony létszamú Shared Service Center fejlődése, és versenyképessége hazánkban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of EGY ALACSONY LÉTSZÁMÚ SHARED SERVICE CENTER FEJLŐDÉSE, ÉS VERSENYKÉPESSÉGE HAZÁNKBAN.pdf] PDF
EGY ALACSONY LÉTSZÁMÚ SHARED SERVICE CENTER FEJLŐDÉSE, ÉS VERSENYKÉPESSÉGE HAZÁNKBAN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (942kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom gyakorlati haszna abban rejlik, hogy sok nyelveket kiválóan beszélő fiatal még mindig nem ismeri a szolgáltatóközpontokot, miközben azok előszeretettel foglalkoztatnak Y és Z generációs munkavállalókat. Kutatásom rávilágíthatja a fiatalok figyelmét az SSC szektorra. Szakdolgozatom célja vizsgálni Magyarország lokációs előnyeit az SSC szektor vonatkozásában. Szintén célom vizsgálni az SSC-k külföldre helyezésének motivációit. Ugyancsak célom vizsgálni a diákmunka szerepét az SSC szektorban.Az SSC központok előszeretettel foglalkoztatnak idegen nyelveket beszélő, nagy szakmai tudással rendelkező frissdiplomásokat, diákmunkásokat. Az SSC szektor pedig több szempontból is vonzó a fiatalok számára. A vizsgált témával összefüggésben a következő kutatási kérdéseket fogalmaztam meg: 1)      Hogyan lesz versenyképes egy szolgáltatóközpont Magyarországon? 2)      Milyen problémákkal küzdenek a leggyakrabban hazánkban a szolgáltató központok? 3)      Milyen szervezeti változásokon megy keresztül egy szervezet? 4)      Miként integrálják egyre nagyobb mértékben a diákmunkásokat a szolgáltató központok? 5)      Miért vonzó a diákoknak, fiataloknak szolgáltató központokban dolgozni?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Bánhalmi Árpád
Külső
egyetemi adjunktus; Társadalomtudományi Módszertan Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Tölgyessy Péterné Sass Magdolna Ildikó
Belső
egyetemi docens; Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kiszervezés, szervezeti hatékonyság, szolgáltató központ, szolgáltatószektor, versenyképesség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:02
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet