Illés Bence (2021) Egy alacsony létszamú Shared Service Center fejlődése, és versenyképessége hazánkban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
EGY ALACSONY LÉTSZÁMÚ SHARED SERVICE CENTER FEJLŐDÉSE, ÉS VERSENYKÉPESSÉGE HAZÁNKBAN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (942kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom gyakorlati haszna abban rejlik, hogy sok nyelveket kiválóan beszélő fiatal még mindig nem ismeri a szolgáltatóközpontokot, miközben azok előszeretettel foglalkoztatnak Y és Z generációs munkavállalókat. Kutatásom rávilágíthatja a fiatalok figyelmét az SSC szektorra. Szakdolgozatom célja vizsgálni Magyarország lokációs előnyeit az SSC szektor vonatkozásában. Szintén célom vizsgálni az SSC-k külföldre helyezésének motivációit. Ugyancsak célom vizsgálni a diákmunka szerepét az SSC szektorban.Az SSC központok előszeretettel foglalkoztatnak idegen nyelveket beszélő, nagy szakmai tudással rendelkező frissdiplomásokat, diákmunkásokat. Az SSC szektor pedig több szempontból is vonzó a fiatalok számára. A vizsgált témával összefüggésben a következő kutatási kérdéseket fogalmaztam meg: 1) Hogyan lesz versenyképes egy szolgáltatóközpont Magyarországon? 2) Milyen problémákkal küzdenek a leggyakrabban hazánkban a szolgáltató központok? 3) Milyen szervezeti változásokon megy keresztül egy szervezet? 4) Miként integrálják egyre nagyobb mértékben a diákmunkásokat a szolgáltató központok? 5) Miért vonzó a diákoknak, fiataloknak szolgáltató központokban dolgozni?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kiszervezés, szervezeti hatékonyság, szolgáltató központ, szolgáltatószektor, versenyképesség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 01. 13:02 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |