A Művészetek Völgye Fesztivál digitális marketing fejlődése és az általa indukált eredmények

Dombovári Zita (2021) A Művészetek Völgye Fesztivál digitális marketing fejlődése és az általa indukált eredmények. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Dombovári Zita_z6uhyw_.pdf] PDF
Szakdolgozat_Dombovári Zita_z6uhyw_.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. December 04..

Download (4MB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (608kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomat a Művészetek Völgye Fesztivál digitális marketing fejlődéséről és az általa indukált eredményekről írtam. A 2014-es vezető váltást követően, szervezeti átalakulásra, változtatásokra és újításokra volt szükség, hogy fennmaradjon és újra működőképes legyen a Fesztivál. Szinte a semmiből álltak fel, és az elmúlt 5 évben egyre többet hallani a Fesztiválról. A legtöbb látogatót és fizető vendéget regisztrált hazai fesztiválok körében az első 5 között van. Dolgozatomban arra kerestem a választ, hogy megtudjam és felmérjem, mik ezek az újítások, változások, hogy ezek a módosítások előrelépést mutatnak-e a Fesztivál életében, valamint hozzájárulnak-e a digitális marketing eszközök alkalmazásai a Fesztivál sikeréhez.  Kihasználták-e az aktuális digitális trendeket és a jegyeladások, a látogatók száma növekedést mutatnak-e mindezek hatására. Vagyis a digitális marketing fejlesztése hatással volt-e a Fesztivál eredményességére, ez a dinamikus fejlődés valóban a jól megtervezett marketingnek köszönhető-e. A felhasznált irodalmak segítségével bemutatásra került a hagyományos és online marketing jellemzése, internet szerepe a marketingben és a non-business marketing. Ezenkívül a Művészetek Völgye Fesztivál és az azt működtető szervezet megalakulásától kezdve a tevékenységükön át, a szervezeti és szerkezeti felépítését, marketingstratégiáját és digitális marketing eszközeit is részletesen jellemeztem, elemeztem. Kutatásom a 2014 - 2019 közötti időszakot öleli fel. A kutatási célok eléréséhez mélyinterjúkat készítettem a Fesztivál igazgatójával és az online kommunikáció felelősével és saját készítésű kérdőívet alkalmaztam. Utóbbi alapján olyan adatokhoz, válaszokhoz jutottam, amelyek a Fesztivál további fejlődésében, marketingstratégiájában, digitális felületek fejlesztésében és a fesztiválozók számának növelésében segítséget nyújthat a későbbiekben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális gazdaság, marketingkommunikáció, Művészetek Völgye Fesztivál, nonprofit szervezet(ek), online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:01
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet