Dombovári Zita (2021) A Művészetek Völgye Fesztivál digitális marketing fejlődése és az általa indukált eredmények. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Dombovári Zita_z6uhyw_.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. December 04.. Download (4MB) |
|
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (608kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomat a Művészetek Völgye Fesztivál digitális marketing fejlődéséről és az általa indukált eredményekről írtam. A 2014-es vezető váltást követően, szervezeti átalakulásra, változtatásokra és újításokra volt szükség, hogy fennmaradjon és újra működőképes legyen a Fesztivál. Szinte a semmiből álltak fel, és az elmúlt 5 évben egyre többet hallani a Fesztiválról. A legtöbb látogatót és fizető vendéget regisztrált hazai fesztiválok körében az első 5 között van. Dolgozatomban arra kerestem a választ, hogy megtudjam és felmérjem, mik ezek az újítások, változások, hogy ezek a módosítások előrelépést mutatnak-e a Fesztivál életében, valamint hozzájárulnak-e a digitális marketing eszközök alkalmazásai a Fesztivál sikeréhez. Kihasználták-e az aktuális digitális trendeket és a jegyeladások, a látogatók száma növekedést mutatnak-e mindezek hatására. Vagyis a digitális marketing fejlesztése hatással volt-e a Fesztivál eredményességére, ez a dinamikus fejlődés valóban a jól megtervezett marketingnek köszönhető-e. A felhasznált irodalmak segítségével bemutatásra került a hagyományos és online marketing jellemzése, internet szerepe a marketingben és a non-business marketing. Ezenkívül a Művészetek Völgye Fesztivál és az azt működtető szervezet megalakulásától kezdve a tevékenységükön át, a szervezeti és szerkezeti felépítését, marketingstratégiáját és digitális marketing eszközeit is részletesen jellemeztem, elemeztem. Kutatásom a 2014 - 2019 közötti időszakot öleli fel. A kutatási célok eléréséhez mélyinterjúkat készítettem a Fesztivál igazgatójával és az online kommunikáció felelősével és saját készítésű kérdőívet alkalmaztam. Utóbbi alapján olyan adatokhoz, válaszokhoz jutottam, amelyek a Fesztivál további fejlődésében, marketingstratégiájában, digitális felületek fejlesztésében és a fesztiválozók számának növelésében segítséget nyújthat a későbbiekben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális gazdaság, marketingkommunikáció, Művészetek Völgye Fesztivál, nonprofit szervezet(ek), online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 01. 13:01 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |