Csatári Dóra (2021) Aktuális marketingtrendek a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
szakdolgozat Csatári Dóra2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (701kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom során, számos olyan tényezőre jöttem rá, vállalatnak segítene a céljai elérésében. Ami számomra kiderült a szakirodalmak olvasása során, hogy közösségi média marketing komoly szaktudást igényel, éppúgy, mint bármely másik szakágazat. Minden vállalkozás számára megfelelő marketingeszköz, a pontos célközönséggel és egy jó stratégiával. A közösségi média marketing kulcsa a folyamatosság és az idő, hiszen nem várható el, olyan gyors siker, mint a korábbi a korábbi hagyományos marketingeszközöknél. A vásárlók figyelmét nem csak megnyerni kell, hanem megtartani is. Nagyon sok opció áll a vállalatok rendelkezésére, hogy hol, hogyan és milyen módon hirdessék termékeiket vagy szolgáltatásaikat. Természetesen vannak veszélyei is, de véleményem szerint a lehetőségeket kihasználva sokkal több előnnyel rendelkezik, mint hátránnyal. A kutatás során nemcsak az volt megdöbbentő, hogy évről évre növekedést mutat a közösségi média marketing népszerűsége, hanem az is, hogy milyen mértékben. Ez ugyanúgy igaz az influencer marketingre is. A hipotéziseimről elmondhatom, hogy nagyrészt beigazolódtak. A kérdőíves kutatások során, kaptam olyan válaszokat, amelyekkel alá tudtam támasztani, illetve megcáfolni feltételezéseimet. Emellet a szakirodalmak olvasása során is számos olyan információval gazdagodtam, ami beigazolta hipotéziseimet. Összességében a közösségi média marketingről elmondható, hogy nem elég utána olvasni és tanulmányozni, részt kell benne venni, kiismerni a saját vállaltunkat és a konkurenciát, majd saját tapasztalatunk megszerzése után tudunk sikeresek lenni benne. Ez a kutatás nagyon hasznos volt számomra. Úgy gondolom, hogy minden vállalatnak szüksége van legalább egy olyan emberre, aki a mai trendekkel tisztában van. Örülök, hogy jobban megismertem, a marketing legfőképpen a közösségi média marketing világát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | internetmarketing, közösségi média, marketing, marketingeszközök, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 01. 13:00 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |