Az e-kereskedelem kialakulása és hatásai az Instagramon szépségipari termékek influenszerek általi ajánlás tekintetében

Biró Erika (2021) Az e-kereskedelem kialakulása és hatásai az Instagramon szépségipari termékek influenszerek általi ajánlás tekintetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Biró Erika_ szakdolgozat_pdf3.pdf] PDF
Biró Erika_ szakdolgozat_pdf3.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (814kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat az e-kereskedelem hatásait vizsgálja, valamint, hogy az Instagram felhasználók milyen véleménnyel vannak a platformon tevékenykedő influenszerekről, illetve, hogy az influenszerek mennyire képesek befolyásolni a felhasználók vásárlási szokásait főképp a szépségápolási termékek tekintetében.A kutatáshoz fókuszcsoportos interjú, illetve kérdőíves megkérdezés került felhasználásra. Ez segített, hogy összetettebb kép alakuljon ki a témában.A kutatás végeztével elmondható, hogy az Instagram felhasználók körében nagy a valószínűsége, hogy online vásárláshoz folyamodnak, fontos még hozzátenni, hogy a világjárvány erre csak jobban ráerősített.Az influenszerek tekintetében a felhasználók gyakran fenntartásokkal kezelik az influenszerek által készített tartalmakat, így az influenszerek általi ajánlásokban sem bíznak meg teljesen, azonban nem vetik el teljesen az influenszerek véleményét az egyes termékekről vagy márkákról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, influenszer, Instagram, szépségápolási termékek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:00
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet