Dézsi Medárd Levente (2021) Élelmiszer-kiskereskedelem online marketingkommunikációja a Spar példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Dézsi Medárd.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a marketingkommunikáció online világát tárom fel, bemutatva azokat a legfontosabb eszközöket, melyeket egy kiskereskedelmi egység alkalmazhat a siker érdekében. Gyakorlati oldalról is bemutatom a témát, melyet a Spar példáján keresztül vizsgálok meg. A szakirodalmi áttekintést egy primer kutatás követi, melynek során felmérem a hazai fogyasztók internetezési szokásait. Azon belül a hirdetésekre vonatkozó attitűdöket szeretném megismerni: milyen platformokon keresztül érhetők el, honnan kattintanak legtöbbször egy hirdetésre, milyen típusú hirdetésekre kattintanak leginkább (képes, videós, szöveges)? Mikor válik egy hirdetés idegesítővé vagy éppen mit szeretnek benne? Egy 2019-es felmérésből kiderül, hogy a fogyasztókat egyre jobban zavarják a hirdetések, sokszor irrelevánsak számukra. Túl soknak találják azokat, továbbá gyakran ugyanazok jelennek meg. Ezenkívül több fogyasztó számára teljesen érdektelen a hirdetésekkel szemben. A saját kutatásom két részből áll: egy kvalitatív (mélyinterjú) és egy kvantitatív (online kérdőív) kutatásból.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | élelmiszeripari vállalkozások, fogyasztói igények, kiskereskedelem, marketingeszközök, marketingstratégia, online marketing, online reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 01. 13:00 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |