Online marketing, illetve a Tree Houses marketing tevékenysége

Jónás Dóra Éva (2021) Online marketing, illetve a Tree Houses marketing tevékenysége. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Jónás Dóra Éva - Szakdolgozat.pdf]
Előnézet
PDF
Jónás Dóra Éva - Szakdolgozat.pdf

Download (754kB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (61kB)

Absztrakt (kivonat)

A közösségi média jókora változást idézett elő a vállalkozások, illetve cégek életében. Ennek alkalmazása sok új lehetőséget teremtett a hírnév építésében, emellett kockázatokkal is jár. A hagyományos marketingeszközök kialakítása során, következetesen, valamint átgondoltan kell cselekedni a vállalatoknak, így történik ez az online marketingeszközök kialakítása során is. Tisztában kell lenniük azzal, hogy ki a célcsoportjuk, mi a kommunikációjuk célja, illetve a már meglévő vendégekkel hogyan tudják fenntartani a kapcsolatot, és hogyan tudják értesíteni őket az új szolgáltatásokról, akciókról. A kétirányú online kommunikáció is csak akkor hatásos, ha ezekre a kérdésekre megvan a pontos válasz, az egyirányú kommunikációhoz hasonlóan, hiszen ezáltal tudjuk tudatosan megvalósítani az általunk megálmodott stratégiánkat, amit az online marketingtevékenységünkbe bele tudunk építeni. Hogyan lehet elérni egy szálláshelynél már az első évben, hogy 90%-os foglalási arány keletkezzen? Milyen szolgáltatás kell ahhoz, hogy egy vállalkozás ilyen foglalási arányokkal működjön? Mi kell ahhoz, hogy egy vendéglátóhely fenn tudja tartani az érdeklődést? Milyen marketing tevékenység hozza meg egy egyedülálló vállalkozás számára a sikert? A dolgozatom elsődleges célja a problémafelvetésben felvázolt kérdések megválaszolása, vagyis, hogy hogyan használja ki a Tree Houses az online marketing által nyújtott lehetőségeket. Célom, hogy bemutassam a noszvaji vendéglátóhely marketing tevékenységét, illetve kutatás segítségével megtudhassam, hogy a fogyasztóknak mi számít fontosnak egy belföldi szálláshely kiválasztásakor. Ezáltal képet kaphatok arról, hogy elsősorban a Tree Houses esetében mik azok a tevékenységek, illetve hirdetési formák, amin változtatniuk kellene a vendégkör növelése érdekében. A szakdolgozat befejeztekor, szeretnék átnyújtani az említett vállalkozás vezetőségének egy olyan elemzést, melyben a javaslattételeim felhívják a figyelmet az esetleges negatívumokra, illetve pozitívumokra. Ezáltal segítve őket a további sikerek elérésében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács Ildikó
Külső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: makro környezet, marketing, marketingtevékenység, mikrokörnyezet, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 01. 13:00
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:32
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/28749

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet