Csernus Mátyás (2021) A Bors GasztroBár marketingkommunikációjának bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Szakdolgozat-Csernus Mátyás.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat_2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (280kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom fő témaköre a marketingkommunikáció. Első részében az elméleti hátteret ismertettem, majd az internet kialakulását és annak hatását a marketing világára. Az elméleti ismertetéshez elengedhetetlen volt a különféle szakirodalmak, szakcikkek részletes tanulmányozása. Ezt követően a folyamatosan változó globális és hazai helyzet elemzése következett. A dolgozat második része a Bors GasztroBár üzemeltetőjéről, az Ízek és Zamatok Kft-ről szólt. Ismertettem a történetét, valamint tevékenységi körét és részletesen bemutattam marketingkommunikációs eszközeit. Dolgozatomat saját szerkesztésű felmérésekkel és kutatásokkal egészítettem ki. A következtetéseket levonva fogalmaztam meg javaslataim, sikerük növekedése érdekében.Az Ízek és Zamatok Kft. mixének elemzésekor is ez a megállapítás bizonyosodott, hogy napjainkban elengedhetetlen az offline és online eszközök megfelelő kombinációjának használata. Mindemellett a marketing alapvető feltétele a megfelelő bizalmi kapcsolat kialakulása, anélkül egy vállalkozás nem tervezhet hosszútávra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | étterem, kisvállalatok, közösségi média, marketingkommunikáció, vendéglátóipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 01. 12:59 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:31 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/28741 |
Actions (login required)
Tétel nézet |