Technológiai trendek bemutatása az s.Oliver divatmárka kereskedelmi működésében

Almási Gréta (2021) Technológiai trendek bemutatása az s.Oliver divatmárka kereskedelmi működésében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_W2IZX8.pdf] PDF
szakdolgozat_W2IZX8.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Divat és Digitalizáció? A kapcsolat már egy ideje kibontakozóban van. Kutatásom első felében az olvasó elé tárom, hogy a divat digitalizációval történő találkozása mikortól vette kezdetét. Továbbá, hogy a divat a digitális gazdaság milyen mozgatórugóin keresztül épült be, hogy aztán annak szerves részévé váljon. Dolgozatomban foglalkozom a harmadik és negyedik ipari forradalom vívmányainak divatkereskedelmi területen betöltött szerepéről. Továbbá, hogy a kutatásomat még inkább realisztikusabbá tegyem, egy ma is működő, nemzetközi divatvállalat kereskedelmén keresztül mutatok be különféle technológiai trendeket. Az olvasó három kereskedelmi forma digitális átalakulásának folyamatába tekinthet be. Vizsgálom továbbá, hogy ezek a technológiák (felforgató, romboló, átformáló) milyen hatással lesznek a divatkereskedelemre, illetve a divatot fogyasztókra egyaránt. Hatása a humánerőforrásra is kiterjed, mely szintén fontos része a dolgozatomnak, emellett írok arról is, hogy ezektől a technológiáktól milyen előnyökre tehet szert a bemutatott divat konszern.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, digitális kultúra, digitális technológia, divat, virtuális tér
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 16. 13:36
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet