Almási Gréta (2021) Technológiai trendek bemutatása az s.Oliver divatmárka kereskedelmi működésében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
szakdolgozat_W2IZX8.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
Divat és Digitalizáció? A kapcsolat már egy ideje kibontakozóban van. Kutatásom első felében az olvasó elé tárom, hogy a divat digitalizációval történő találkozása mikortól vette kezdetét. Továbbá, hogy a divat a digitális gazdaság milyen mozgatórugóin keresztül épült be, hogy aztán annak szerves részévé váljon. Dolgozatomban foglalkozom a harmadik és negyedik ipari forradalom vívmányainak divatkereskedelmi területen betöltött szerepéről. Továbbá, hogy a kutatásomat még inkább realisztikusabbá tegyem, egy ma is működő, nemzetközi divatvállalat kereskedelmén keresztül mutatok be különféle technológiai trendeket. Az olvasó három kereskedelmi forma digitális átalakulásának folyamatába tekinthet be. Vizsgálom továbbá, hogy ezek a technológiák (felforgató, romboló, átformáló) milyen hatással lesznek a divatkereskedelemre, illetve a divatot fogyasztókra egyaránt. Hatása a humánerőforrásra is kiterjed, mely szintén fontos része a dolgozatomnak, emellett írok arról is, hogy ezektől a technológiáktól milyen előnyökre tehet szert a bemutatott divat konszern.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, digitális kultúra, digitális technológia, divat, virtuális tér |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 16. 13:36 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |