Ádám Dóra (2021) Repülőtéri retail marketingben használt digitális promóciók, megjelenések és azok hatásai az utasokra. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Y07HPT_Ádám Dóra_Szakdolgozat.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
nyilatkozat_nyilvános.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (319kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témájává azért is választottam a reptéri marketinget digitális megoldásokkal ötvözve, mert az itt eltöltött fél évem rámutatott, milyen fontos, hogy az ilyen nemzetközi helyek is lépést tartsanak a technológiai fejlődéssel és a marketing trendjeivel, a digitalizációval, és mindig újítsanak a digitális megoldásokban is. Sok időt töltöttem a terminálon, ahol mindig nagy figyelemmel kísértem végig az utasok reakcióit a különböző promóciókra, illetve vásárlási szokásaikat is igyekeztem megfigyelni.Jelen tanulmányom A repülőtéri digitális megjelenések című kérdőívre (lásd: 2. számú melléklet) adott válaszok során kapott eredményeket, statisztikákat tárja fel. Célom, hogy a kutatásom kezdetén megfogalmazott feltételezéseimre választ kapjak, ami legfőképpen az, hogy a digitális megoldások, promóciók, digitális felületeken futó hirdetések a terminálon hogyan hatnak az utasokra, mennyire befolyásolja vásárlási szándékukat. Többek közt azokat is vizsgálom, hogy például a fiatalabb generációra nagyobb hatással van-e a digitális megjelenés, mint az idősebb korosztályra, vagy, hogy van-e megoszlás nemi tekintetben is. Fő kérdésem, hogy ösztönzőbb hatással van-e az utasra egy digitális promóció által kínált lehetőség, kedvezmény, nyereményjátékban való részvétel, illetve, hogy gyakrabban vásárol-e a repülőtéren töltött idő alatt, ha a digitális felületeken, kijelzőkön promóciós felhívások jönnek szembe vele.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Budapest Airport, digitális marketing, digitális promóció, reptéri marketing, repülőtér, repülőtéri marketing, retail marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 16. 13:35 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 09:33 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/28715 |
Actions (login required)
Tétel nézet |