A magyarországi e-kereskedelem változásai az e-vásárlási szokásokon keresztül 2006 és 2020 között

Bányász Tímea (2021) A magyarországi e-kereskedelem változásai az e-vásárlási szokásokon keresztül 2006 és 2020 között. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Bányász_Tímea_A magyarországi e-kereskedelem változásai az e-vásárlási szokásokon keresztül 2006 és 2020 között.pdf] PDF
Bányász_Tímea_A magyarországi e-kereskedelem változásai az e-vásárlási szokásokon keresztül 2006 és 2020 között.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az e-kereskedelem egyre nagyobb teret hódít világunkban, amióta az internet elterjedt. Az interneten keresztül történt vásárlások rohamosan nőnek. Az online vásárlás nagyban megkönnyítheti az ember életét, elég egy laptop vagy telefon, ami képes internethozzáférésre, és már nézelődhetünk, vásárolhatunk is. Szakdolgozatomban bemutatásra kerül az elektronikus kereskedelem létrejötte, milyen fejlődési utat járt be, milyen eszközök tették lehetővé az internetes vásárlás lehetőségét. A kutatásban egy korábbi (2006-os) Zsolnainé Harczi Ildikó által írt „E-vásárlási szokások változása Magyarországon” című cikke alapján vett eredményeket vetem össze a 2020-as válaszokkal. A kapott eredményekkel, lehetőségem volt megvizsgálni az elmúlt évek változásait.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, e-vásárlás, elektronikus vásárlás - online vásárlás, kérdőíves felmérés, Magyarország, vásárlási szokások
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 16. 13:35
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet