Bányász Tímea (2021) A magyarországi e-kereskedelem változásai az e-vásárlási szokásokon keresztül 2006 és 2020 között. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Bányász_Tímea_A magyarországi e-kereskedelem változásai az e-vásárlási szokásokon keresztül 2006 és 2020 között.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az e-kereskedelem egyre nagyobb teret hódít világunkban, amióta az internet elterjedt. Az interneten keresztül történt vásárlások rohamosan nőnek. Az online vásárlás nagyban megkönnyítheti az ember életét, elég egy laptop vagy telefon, ami képes internethozzáférésre, és már nézelődhetünk, vásárolhatunk is. Szakdolgozatomban bemutatásra kerül az elektronikus kereskedelem létrejötte, milyen fejlődési utat járt be, milyen eszközök tették lehetővé az internetes vásárlás lehetőségét. A kutatásban egy korábbi (2006-os) Zsolnainé Harczi Ildikó által írt „E-vásárlási szokások változása Magyarországon” című cikke alapján vett eredményeket vetem össze a 2020-as válaszokkal. A kapott eredményekkel, lehetőségem volt megvizsgálni az elmúlt évek változásait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, e-vásárlás, elektronikus vásárlás - online vásárlás, kérdőíves felmérés, Magyarország, vásárlási szokások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 16. 13:35 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |