Belső elégedettségmérésen alapuló szervezetfejlesztés a Vipera Szolgálat Kft.-nél

Bakos Barbara Csilla (2021) Belső elégedettségmérésen alapuló szervezetfejlesztés a Vipera Szolgálat Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of BakosBarbara_B4IQH7_Szakdolgozat.pdf] PDF
BakosBarbara_B4IQH7_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat minőségirányítás, menedzsmentrendszerek, szervezetfejlesztés és belső elégedettség témakörét öleli fel. Szakirodalmi áttekintés során a minőségügy fejlődését, minőségfejlesztési technikákat, ISO kialakulását és releváns szabványokat ismertet. Primer kutatásként belső elégedettségmérés került elvégzésre, melynek eredményei alapján további javaslatok kerültek megfogalmazásra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kreisz Éva
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Miskolczi Tibor András
Belső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: belső elégedettség, ISO, menedzsmentrendszer, minőségirányítás, szervezetfejlesztés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 16. 13:35
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet