PEGA AoM Rendszer bevezetésének hatásai a Vodafone Magyarország Zrt.-nél

Bálint Klaudia (2021) PEGA AoM Rendszer bevezetésének hatásai a Vodafone Magyarország Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of PEGA AoM rendszer bevezetésének hatásai a Vodafone Magyarország Zrt.-re.pdf] PDF
PEGA AoM rendszer bevezetésének hatásai a Vodafone Magyarország Zrt.-re.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 04..

Download (1MB)
[thumbnail of bizalmas_nyilatkozat.pdf] PDF
bizalmas_nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of eredetiseg_nyilatkozat.pdf] PDF
eredetiseg_nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 04..

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat célja bemutatni, hogy a PEGA always on marketing rendszer bevezetése milyen változásokat és fejlesztéseket hozott a Vodafone Magyarország Zrt. működésébe, bemutatva a digitális/online marketing működésének alapjait, és összehasonlítva a korábbi működésű kampánymenedzsment folyamatot az új folyamattal.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fabricius-Ferke György
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK
Kiss Dóra Diána
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatbázis, automatikus műveletek, e-marketing - elektronikus marketing, marketing, telekommunikáció, Vodafone Magyarország Zrt.
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 16. 13:35
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet